Известие

Collapse
No announcement yet.

Нестабилни обороти по време на движение- двигатели 1.8, 2.0 TS.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Изработката на този маншет се оказа трудна и бавна работа. В момента е даден за отливане. За съжаление нито SKF нито и коя да е друга фирма на нашият пазар нямат Х маншет с подобни характеристики.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • #77
      За какво ти е Х само да те попитам аз? В големи филми си се вкарал. К маншета държи налягане до 100 бара. Също толкова и вакум. Аз съм монтирал поне 5 такива и няма ама никакви притеснения.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #78
        OEM приятелю пак те питам и аз, смяташ ли, че инженерите от БОШ са поставили там Х маншет просто защото в склада им са се търкаляли някакви непотребни такива?
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
          OEM приятелю пак те питам и аз, смяташ ли, че инженерите от БОШ са поставили там Х маншет просто защото в склада им са се търкаляли някакви непотребни такива?
          Много ясно,те в Бош не знаят в 90% от колите какво е монтирано,повярвай ми,да не гвовриме за Алфа,там се монтират поне 3-4 разновидности на 1 част. Както обичаме да казваме аз и колегите ми,пусни италианец на поляна с части и му гледай сеира,мята в коша,после закрепва с 2-3 винта и всичко е ок.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #80
            Е хубаво де, но всмукателният колектор е производство на БОШ, а не на италианците сиреч, не те са решили да сложат Х маншета.
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #81
              Ти няма да си оправиш колата никога! Изобщо няма нищо общо тоя маншет с оригиналното уплътнение. Аз съм сигурен, че и сега не ти дърпа въздух от там. Ама щом ни мислиш нас за глупави прави си колата както сметнеш за добре. Аз съм го изпитал уникално добре. Правя вакум 1 бар в колектора какъвто никога не би имало при работа на мотора. Оставям манометъра така 1 час и не мръдва. Ти си прави изводите дали не се занимаваш с глупости.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Много ясно,те в Бош не знаят в 90% от колите какво е монтирано,повярвай ми,да не гвовриме за Алфа,там се монтират поне 3-4 разновидности на 1 част. Както обичаме да казваме аз и колегите ми,пусни италианец на поляна с части и му гледай сеира,мята в коша,после закрепва с 2-3 винта и всичко е ок.
                Кви италианци, кви 5 лева? В тая проклета кола всички проблемни системи са на БОШ - ГЕРМАНСКИ-УБАВИ. И ЕКУ и клатене, палене, АБС....всички го*на са НЕМСКИ. НЕМСКИ разбра ли? Не съм чул някой с италианка с части на Магнети Марели да има подобни проблеми. Та тва дето го каза го замени с ГЕРМАНЕЦ.
                Алфа 156 1,8ТС 1998г

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Ти няма да си оправиш колата никога! Изобщо няма нищо общо тоя маншет с оригиналното уплътнение. Аз съм сигурен, че и сега не ти дърпа въздух от там. Ама щом ни мислиш нас за глупави прави си колата както сметнеш за добре. Аз съм го изпитал уникално добре. Правя вакум 1 бар в колектора какъвто никога не би имало при работа на мотора. Оставям манометъра така 1 час и не мръдва. Ти си прави изводите дали не се занимаваш с глупости.

                  Ами кой да ми я оправи? Твоите колеги който ми смъкнаха сто кожи и нищо не направиха. В момента семеринга поставен там няма нищо общо с оригиналният маншет. Това което правя ми коства труд, мой и на приятели и малко пари. Това което изливаме е максимално близо до оригинала, ако след него проблема пак се появи, продължаваме нататък. Достатъчно много колеги се свързаха с мен имайки същият проблем и наляли много пари в решаването му безрезултатно. Дефекта е масов и не се е явил майстора във форума който със самочувствие може да каже, че знае решението.
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • #84
                    Ако ти беше майстор щеше да разбереш, че няма как някой да застане и да каже знам решението на твоя проблем. Причините за нестабилните обороти може да са много. Ами ако се окажат криви, изгорели, неуплътняващи капани? Само за стигането до това становище ще се изръсиш пари за диагностика и работа. Причините могат да бъдат поне 20 на брой. Дори и да ти дърпа въздух от там ако всичко друго е на ред ТПС-а ще компенсира това. Проблема ти се явява само в някой режим на работа на мотора в който се намираш често. Адаптира се към него и после корекцията няма как да бъде толкова бърза че да компенсира. За това и като занулиш адаптациите всичко е на ред докато не покараш няколко километра в проблемния режим.

                    На тази система празния ход се управлява най-вече от CО регулирането. Сместа ти не е на ред само в някой диапазон. Ако имаш постоянен пропуск на въздух няма да имаш клатене на обороти. Гаранция ти давам.

                    Този проблем съм го оправял на много коли като твоята. И почти винаги виновника е бил различен. Как очакваш да ти кажа какво и е на твоята? После да се окаже друго или да се окаже, че не е от това и аз ще съм тогава некадърник за теб и сигурно ще ме нахраниш и във форума. Ми за това никога няма да кажа такова нещо докато колата не дойде тук.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 23:26.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #85
                      ОЕМ ако беше на близо отдавна да съм ти оставил автомобила да се пробваш, но нито имам време нито възможност да ти я докарам и да я оставя да се бориш с проблема. Допускам проблема да не е в този маншет макар, че след смяната му със семеринг проблема е коренно различен, което ме навява на мисълта, че преди да продължим с решението трябва да съм сигурен в маншета.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                        Кви италианци, кви 5 лева? В тая проклета кола всички проблемни системи са на БОШ - ГЕРМАНСКИ-УБАВИ. И ЕКУ и клатене, палене, АБС....всички го*на са НЕМСКИ. НЕМСКИ разбра ли? Не съм чул някой с италианка с части на Магнети Марели да има подобни проблеми. Та тва дето го каза го замени с ГЕРМАНЕЦ.
                        Благодаря ти че,ме светна за проблемите на италианските коли.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                          Не съм чул някой с италианка с части на Магнети Марели да има подобни проблеми.
                          А за пукащите се кожуси на алтернаторите и за това ли не си чувал?
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Ако ти беше майстор щеше да разбереш, че няма как някой да застане и да каже знам решението на твоя проблем. Причините за нестабилните обороти може да са много. Ами ако се окажат криви, изгорели, неуплътняващи капани? Само за стигането до това становище ще се изръсиш пари за диагностика и работа. Причините могат да бъдат поне 20 на брой. Дори и да ти дърпа въздух от там ако всичко друго е на ред ТПС-а ще компенсира това. Проблема ти се явява само в някой режим на работа на мотора в който се намираш често. Адаптира се към него и после корекцията няма как да бъде толкова бърза че да компенсира. За това и като занулиш адаптациите всичко е на ред докато не покараш няколко километра в проблемния режим.

                            На тази система празния ход се управлява най-вече от CО регулирането. Сместа ти не е на ред само в някой диапазон. Ако имаш постоянен пропуск на въздух няма да имаш клатене на обороти. Гаранция ти давам.

                            Този проблем съм го оправял на много коли като твоята. И почти винаги виновника е бил различен. Как очакваш да ти кажа какво и е на твоята? После да се окаже друго или да се окаже, че не е от това и аз ще съм тогава некадърник за теб и сигурно ще ме нахраниш и във форума. Ми за това никога няма да кажа такова нещо докато колата не дойде тук.
                            Тука нещо ми се изясни, обаче все пак да попитам.Може ли категорично да се каже, че премахването на катализатора и поставянето на резонатор не оказва влияние на ламбда сондата.В смисъл, че газовете излизат по бързо и тя се охлажда.Знам че има подгряване.Не съм наясно дали е само когато двг. е студен или постоянно я поддържа в готовност.Питам понеже след такава интервенция ми почнаха проблеми с клатенето от време на време.Не е като прецакана сонда, тогава не ми вървеше и гореше мнооого.Като поддържам за малко по-високи обороти се стабилизира ама пак се появява.Просто искам да го изключа като възможна причина.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #89
                              Първо - катализатора е СЛЕД ламбда сондата. Резонатора не и влияе по никакъв начин. Това, ако говорим за ЦФ2.

                              Второ - газовете, които излизат в никакъв случай не я охлаждат, а напротив - загряват я
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • #90
                                Не че газовете я охлаждат, ами че по бързо излизат/катализатора все пак оказва някакво съпротивление/ и когато спра на стоп или светофар, като остане да работи на празен ход температурата в изходящия колектор пада по бързо.Изхождам от наблюденията си върху едни газови двигатели на Jenldacher V16 2.4MW.На природен газ. Имат ламбди след всяко турбо, но те са в зона където температурата е висока и нямат отопление.Досега не сме ги сменяли.Турбините стават червени, като ги намалим на минимална мощност/говоря за мощност понеже оборотите са фиксирани на 1500 и променяме мощността,понеже въртят генератори/ изстиват много бързо.Та това имах пред вид, че при нас като отнемеш газта, да не би ламбдата да истива бързо без съпротивлението което оказва катализатора.Не съм наясно подгрева доколко я поддържа.А днес беше същата работа, тръгнах към сервиза но по пътя реших да отида до Девня и да се върна.Изхабих малко бензин, обаче като се върнах в града нямаше и помен от клатене.Обиколих два пъти града,спрях да пия кафе, тръгнах и мотора се държеше перфектно.Ся се чудя кво да прая.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X